Google Shopping Zelf Opzetten en Beheren? Goedkoop = DuurkoopGoedkoop is duurkoop. Dat geldt ook in Google Shopping- en online marketing land. Wij nemen ook campagnes over van ondernemers die de Google Shopping zelf beheerd hebben. In een eerste intake blijkt dan dat de competenties minimaal of zelfs afwezig zijn om dit op redelijkerwijze effectief te doen.

De reden hierachter is eigenlijk altijd dat ondernemers de absolute kosten zo laag mogelijk willen houden. Natuurlijk snappen we dat, maar het is wel zo, dat het budget wat geïnvesteerd is in Google Shopping en Ads, veel ineffectiever is gespendeerd. Onderaan de streep ben je hoogstwaarschijnlijk duurder uit terwijl je dus lage absolute kosten wilde.

Het in-huis opzetten en beheren van Google Ads is alleen effectief als de competenties ook aanwezig zijn. Zoniet, dan lijkt het op afstand een “kostenbesparende” tactiek, maar uiteindelijk komt men bedrogen uit.

Waarom investeren wij jouw budget effectief?
*Jarenlange ervaring in Google Ads, Google Shopping en datafeed management;
*Wij nemen de gehele marketing mix mee. Marketing staat niet gelijk aan advertising. Resultaat wordt behaald door de mix in de producten en prijzen die verkocht worden op de website waar verkeer naartoe wordt gegenereerd.
*Wij zijn zelf ook ondernemers, dat helpt met het begrijpen van beslissingen en het meedenken vanuit het ondernemer-zijn. Omdat online 24/7 is en ondernemers vaak snel willen schakelen, hebben wij hier onze samenwerkingen ook op aangepast.

Doe goed onderzoek naar het juiste bureau wat bij jou past.

Wil je meer weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.