Je beheert je eigen Google Shopping campagnes intern en je wilt het liever niet uitbesteden. Toch mis je soms net een beetje inzicht, ervaring of een tweede paar ogen. Je zoekt inspiratie om verder te komen met je campagnes, maar hoe doe je dat?
Niet uitbesteden, wel tips
We moedigen het aan om zelf je Google Shopping campagnes te beheren, als je hier de tijd, expertise en budget voor hebt. Want jij weet toch beter wat wel en niet werkt in jouw markt? Deze factoren zijn waardevol voor jouw succes, maar bepalen niet alles. Want hoeveel je ook weet van jouw markt, bedrijf en online adverteren, soms loop je eens vast. Hierbij kan je denken aan;
– Een bepaald plafond bereikt qua sales
– Te laag rendement/te hoge kosten
– Nieuwe ontwikkelingen die je niet weet toe te passen
– Optimalisatiemogelijkheden waarvan je het bestaan niet wist
En vele andere situaties. Speciaal voor jou als ondernemer, marketingmedewerker of bureau hebben we onze periodieke optimalisatietips bedacht.
Wat kan ik verwachten?
Nadat je hieronder via het contactformulier hebt laten weten welk pakket bij jou past, nemen we contact met je op. We doen een korte intake om inzicht te krijgen in jou situatie, capaciteit en waar je momenteel tegenaan loopt. Dit geeft ons context om jouw behoeftes beter te begrijpen.
Onze specialist Gianluigi mailt of belt je periodiek na zijn uitgebreide en diepe analyse met optimalisatietips die jij kan toepassen, helemaal gepersonaliseerd. Vervolgens kun je hier zelf mee aan de slag en combineer je onze kennis en ervaring van het kanaal, met jouw kennis en ervaring over jouw product. Een win-win situatie dus!
Kies jouw pakket
Shop
€250 p/m
0 - €50.000 omzet p/m
Merchant
€375 p/m
€50.000 - €100.000 omzet p/m
Agency / Enterprise
€ Custom
€100.000+ omzet p/m
Ja, ik wil periodieke optimalisatietips ontvangen!
